ნიკოლოზ ბარათაშვილის "ბედი ქართლისა"-გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის თემა
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილის „ბედი ქართლისა“ შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
სწავლებისსაფეხური და კლასი
|
მე-9 კლასი
|
ინტეგრირებული საგნები, მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა - ლელა კუკავა.
ისტ-ი- დათო ახალაია
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
19
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები(საგნებისმიხედვით)
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
1. ტექსტის გამთლიანება .
2. ნაწარმოებში მხატრული სახეების ამოცნობა და მათი ეფექტურობისა და მნიშვნელობის შეფასება.
3. აუდიტორიის წინაშე გამოსვლის უნარის განვითარება.
4. კომუნიკაციისა და განსხვავებული აზრის პატივისცემის უნარის გამომუშავება.
5. საკუთარი აზრის გამოთქმისა და არგუმენტირების უნარის გამომუშავება.
6. ესეს წერის უნარის დახვეწა.
ისტორია
ისტი
|
ეროვნული სასწავლო
გეგმით განსაზღვრული
მისაღწევი
შედეგი/ინდიკატორები
|
მოსწავლეები მონაწილეობენ მსჯელობაში კონკრეტულ საკითხზე, წარმოადგენენ საკუთარ თვალსაზრისს. გამოაქვთ ადეკვატური დასკვნები. მსჯელობენ არგუმენტირებულად, იყენებენ ფაქტებს, ციტატებს ტექსტიდან და სხვადასხვა წყაროებიდან საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად.
შეუძლიათ კონტაქტის დამყარება მსმენელებთან. გამოყოფენ მთავარ საკითხს და გამოხატავენ თავის დამოკიდებულებას პერსონაჟთა მიმართ.
წერილობით გადმოსცემენ აღძრულ შთაბეჭდილებებს.
|
თანმიმდევრობა
|
აქტივობა
|
შეფასება
|
|
საკლასომენეჯმენტი /საგანმანათლებლორესურსები
|
ჯგუფური სამუშაოებისათვის საჭიროა 5 კომპიუტერი, პროექტორი, ნიკოლოზ ბარათაშვილის პოემა „ბედი ქართლისა“ მე-9 კლასის სახელმძღვანელოდან, ნიკოლოზ კანდელაკის „ქართული მჭერმეტყველება“,
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий